Μίκυ Μάους: Φάντομ Ντακ – Στο Τέλος του Χρόνου
Ο Νοέμβριος μπαίνει και συνεχίζει να έχει άρωμα Φάντομ Ντακ το Μίκυ Μάους! Το πρώτο τεύχος του μήνα αρχίζει με το πρώτο μέρος της ιστορίας «Στο Τέλος του Χρόνου», με ένα υπέροχο εξώφυλλο.
Μερικές λεπτομέρειες για την ιστορία
Συνολικά έχει 132 σελίδες, απαρτίζεται από 4 μέρη (Μίκυ Μάους #334 – #337) και είναι από το δίδυμο Κλαούντιο Σιαρρόνε και Αλεχάντρο Σίστι. Έχουμε όλα τα εξώφυλλα που μπήκαν στο Topolino και είναι σχεδιασμένα από τον Σιαρρόνε. Οφείλουμε να πούμε ότι το σχέδιο του έχει αλλάξει από την πρώτη σειρά με αποτέλεσμα να αποδίδει καλύτερα πλέον το φουτουριστικό ύφος της νέας σειράς. Ενδιαφέρον, φαίνεται το σενάριο αφού επιστρέφει η Λύλα και θα έχει να κάνει και με την χρονοφυλακή.
Συνοψίζοντας για το Μίκυ Μαους
Όπως βλέπετε και αυτός ο μήνας είναι αφιερωμένος στον Φάντομ Ντακ με την ιστορία «Στο Τέλος του Χρόνου» να ανήκει στη σειρά PKNE – Paperinik New Era (Φάντομ Ντακ – Νέα Εποχή) και να σημειωθεί ότι αποτελεί τη δεύτερη ιστορία της σειράς. Ο επόμενος μήνας λογικά θα είναι γεμάτος γιορτινά τεύχη εξαιτίας των Χριστουγέννων.
Υπόλοιπες Εκδόσεις
Το Ντόναλντ θα έχει ως κεντρική το «Ο Σούπερ Γρουσούζης». Το ΚΟΜΙΞ για άλλη μια φορά έχει στην κεντρική ιστορία ανατύπωση αλλά η Καθημερινή εκπλήσσει άλλη μια φορά αρνητικά καθώς έχουμε ανατύπωση ιστορίας που είναι μόλις 4 σελίδες…
Αναφερόμαστε στη Χριστουγεννιάτικη ολιγοσέλιδη ιστορία «Ωχ! Έλατο!» του Ρόσα που πρώτη φορά μπήκε στο ΚΟΜΙΞ 223 ως συμπληρωματική… Αυτό που συμβαίνει μπορούμε να το θεωρήσουμε αστείο, τραγικό, θλιβερό κλπ… Ο απόλυτος πάτος. Άντε και μονοσέλιδες στην κεντρική… Η περίληψη της ιστορίας στη διαφήμιση του τεύχους είναι περισσότερη από την ίδια την ιστορία… Άκυρο εντελώς. Μένει το «Αφιερωμένο Εξαιρετικά» από τις μεγάλες ιστορίες και λίγες ολιγοσέλιδες όπως λέμε και στο άρθρο μας για να τελειώσει η εποχή του Ρόσα ή καλύτερα των ανατυπώσεων. Ίδωμεν!
11 Σχόλια
johnevangeliou
25 Νοεμβρίου 2020Εγώ προσωπικά πιστεύω για το ΚΟΜΙΞ ότι επιλέγονται οι ιστορίες του Ντον Ρόσα ως κεντρικές ιστορίες επειδή σε copyright επίπεδο, σε επίπεδο πνευματικών δικαιωμάτων δηλ., είναι κάτι εύκολο απο άποψη χρημάτων. Δηλαδή, η Καθημερινή είτε δεν χρειάζεται να δώσει πολλά λεφτά για να εξασφαλίσει τα πνευματικά δικαιώματα για τις ιστορίες του Ντον Ρόσα είτε δεν δίνει καθόλου λεφτά για να εξασφαλίσει τα πνευματικά δικαιώματα έκδοσης των συγκεκριμένων ιστοριών επειδή οι συγκεκριμένες ιστορίες έχουν ξαναεκδοθεί εδώ στην Ελλάδα. Γι αυτό κι επιλέγονται οι ιστορίες του Ντον Ρόσα ως κεντρικές ιστορίες στο ΚΟΜΙΞ.
ΚΟΜΙΞ
29 Νοεμβρίου 2020Καλησπέρα. Δεν ισχύει αυτό. Κύρια πηγή είναι η Ιταλία οπότε είναι πιο εύκολο να παίρνουν ιστορίες από εκεί. Η Καθημερινή δεν είναι ο Τερζόπουλος. Θα πρέπει να ξανααγοράσει τις ιστορίες και τα δικαιώματα τους. Απλά ο Ρόσ μπήκε γιατί έτσι θα πιάσουν και παλιούς που δεν έχουν ιστορίες του, αντί να βγάλουν βιβλιοθήκη βγάζουν τεύχη που τους έρχεται καλύτερα οικονομικά και τέλος δεν θα πολυσκέφτονται τι θα βάλουν στο περιοδικό ως κεντρική ιστορία. Με λίγα λόγια δεν χρειάζεται να προσπαθήσουν και πολύ…
johnevangeliou
12 Δεκεμβρίου 2020Εγώ δεν είμαι και τόσο σίγουρος για τα λεγόμενα σου.Εγώ θέλω να πώ ότι, επειδή αυτές οι ιστορίες είναι παλιές κι έχουν ξαναεκδοθεί εδώ στην Ελλάδα, η Καθημερινή δεν χρειάζεται να δώσει πολλά λεφτά για να εκδόσει αυτές τις ιστορίες εδώ στην Ελλάδα. Ωστόσο δεν ήξερα ότι η κύρια πηγή είναι η Ιταλία και ότι είναι πιο ευκολό για την Καθημερινή να παίρνει ιστορίες απο την συγκεκριμένη χώρα.
ΚΟΜΙΞ
14 Δεκεμβρίου 2020Αυτό δεν ισχύει ξαναλέω. Άλλη εταιρεία η Καθημερινή και άλλη η Νέα Ακτίνα. Θα πρέπει να αγοραστούν τα δικαιώματα από την αρχή. Η Ντίσνεϋ δεν κάνει εκπτώσεις. Αν ήταν έτσι θα είχε ακόμα τα δικαιώματα ο Τερζόπουλος. Διάβασε και εδώ τι λέει γενικά ο Τερζόπουλος σε μια συνέντευξη του για μια γενικότερη ματιά…
θοδωρής
26 Νοεμβρίου 2020Αγαπητέ φίλε ΚΟΜΙΞ, σου γράφω πρώτη φορά, αλλά διαβάζω τα ενδιαφέροντα άρθρα σου εδώ και αρκετό καιρό. Η αλήθεια είναι πως τις περισσότερες φορές, συμφωνώ με τα λεγόμενά σου και χάρη σε εσένα έμαθα τι είναι το i.n.d.u.c.k.s και μπήκα πρώτη φορά . Όμως διαφωνώ με αυτό που λες για την ιστορία <<Στο τέλος του χρόνου>>. Το σχέδιο μού φάνηκε μετριότατο ενώ το σενάριο δυσνόητο. Ο Σιαρρόνε έχει κάνει και πολύ καλύτερα σχέδια(Το τελευταίο σκουίκ, καταδίωξη χωρίς τέλος κ.λ.),ενώ ο Αλεχάντρο Σίστι έχει γράψει πολύ καλύτερα σενάρια.
ΚΟΜΙΞ
29 Νοεμβρίου 2020Καλησπέρα αγαπητέ φίλε και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια 🙂 Καταρχάς να πω ότι για την συγκεκριμένη ιστορία με μια πρώτη ματιά το σχέδιο μου φάνηκε καλό αλλά κάτι τρομερό. Το σχέδιο του Σιαρρόνε ταιριάζει πολύ σε scifi κομμάτια και για αυτό το είπα κιόλας. Σαφώς έχει σχεδιάσει και καλύτερα. Όσο για την ιστορία θα την διαβάσω ολόκληρη τώρα που έχουμε και τα 4 μέρη και θα κάνω το review όπου εκεί θα λέω την ολοκληρωμένη άποψη μου. 🙂
Θοδωρής
26 Νοεμβρίου 2020Αγαπητέ φίλε ΚΟΜΙΞ, διαβάζω τα άρθρα σου εδώ και αρκετό καιρό και οφείλω να ομολογήσω πως έχω μάθει πολλά πράγματα από εσένα ????????????. Όμως στο συγκεκριμένο άρθρο λες κάποια πράγματα με τα οποία δεν συμφωνώ. Πρώτα- πρώτα πιστεύω ότι ο Σιαρρόνε έχει κάνει πολύ καλύτερα σχέδια (Το τελευταίο σκουίτ, Καταδίωξη χωρίς τέλος κ.λ.). Στην συγκεκριμένη ιστορία το σχέδιό του, είναι μετριότατο! Ο Αλεχάντρο Σίστι που έχει κάνει το σενάριο για την ιστορία <<Μυστικός πράκτορας Ντόναλντ Ντακ>>(την λατρεύω),έχει κάνει ένα βαρετό και αδιάφορο σενάριο. Σαφώς και δεν θ
ΚΟΜΙΞ
29 Νοεμβρίου 2020Σου απάντησα παραπάνω αγαπητέ φίλε 🙂
Αλέξης
30 Νοεμβρίου 2020Το Σούπερ Μίκυ και το ΚΟΜΙΞ καταργήθηκαν τελικά;
Αλέξης
30 Νοεμβρίου 2020Το Σούπερ Μίκυ και το ΚΟΜΙΞ ακυρώθηκαν τελικά;;;
ΚΟΜΙΞ
1 Δεκεμβρίου 2020Από ότι ξέρουμε από απάντηση της Καθημερινής καθυστέρησαν να κυκλοφορήσουν λόγω του ιού και θα κυκλοφορήσουν λίγο αργότερα. Θα ενημερώσουν το ημερολόγιο της σελίδας τους όταν θα έχουν συγκεκριμένες ημερομηνίες. Αυτά γνωρίζουμε.